به سلامتی اونایی...

به سلامتی اونایی...

به سلامتي اونايي که خيلي تنهان

نه که نمي تونن با کسي باشن!

فقط دلشون نميخواد با هر کسي باشن



نظرات شما عزیزان:

فرنوش
ساعت15:16---11 فروردين 1393
وبلاگت خوبه خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی میتونی بهم بگی چه طوری این قلب ها رو که تو حباب اند میزاری من دوست فاطمه ترابی هستم
پاسخ:سلام عزیزم دوستان وقتی بهم میگین بهم سر بزن لطفا آدرس وب فراموش نشه که من بتونم بیام تو وبتون مر30000000000000000 از نظرت


فرنوش
ساعت15:16---11 فروردين 1393
وبلاگت خوبه خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی میتونی بهم بگی چه طوری این قلب ها رو که تو حباب اند میزاری من دوست فاطمه ترابی هستم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 18 اسفند 1392برچسب:, ] [ 18:59 ] [ **kamand** ] [ ]